<-.آموزش شعبده بازی گروهیآموزش شعبده بازی-آموزش شعبده بازی و تردستی.شعبده بازی. >
ت-آموزش شعبده بازی و تردستی.شعبده بازی.
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش لایکی  و آدرس likeehelp.rzb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 321
:: کل نظرات : 368

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 5
:: تعداد اعضا : 5306

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 64
:: باردید دیروز : 130
:: بازدید هفته : 2813
:: بازدید ماه : 6179
:: بازدید سال : 25742
:: بازدید کلی : 395035
آموزش کار با جليقه چهار رنگ

 

جليقه چهار رنگ
يكي از نمايش هاي شعبده بازي كه در حال حاضر جزو بروز ترين كارهاي دنيا هست تغيير رنگ لباس شعبده باز است . عموما اين تكنيك جزو گران ترين فنون شعبده بازي و در عين حال از زيباترين ها است .

شعبده باز روي صحنه وارد ميشود و يا در حين اجراي برنامه هست كه دست به كار بسيار عجيبي ميزند . شعبده بازان هيچ كاري برايشان غير ممكن نيست . در حالي كه يك كت و شلوار زيبا به تن دارد زير آن يك جليقه زيبا نيز پوشيده است . رنگ جليقه قرمز رنگ با لبه هاي مشكي و براق هست . شعبده باز كمي به اينطرف و آنطرف ميرود و به جليقه خودش اشاره ميكند و روي صحنه چرخي ميزند . در يك چشم بر هم زدن رنگ جليقه شعبده باز عوض ميشود .

گويا جليقه قبلي را با سرعت نور عوض كرده است . يعني با چه سرعتي او لباس خود را در آورده و لباس ديگري پوشيده است؟ اصلا جليقه قبلي كجاست؟

هنوز در ذهن تماشاچيان پر از سوال هست كه شعبده باز چتري را باز كرده و مقابل خود ميچرخاند ناگهان وقتي چتر را كنار ميكشد جليقه با رنگ ديگري بر تن شعبده باز ديده ميشود و هيچ اثري از جليقه قبلي نيست . واقعا حيرت آور هست .

شايد برخي از تماشاچيان به كت شعبده باز شك كنند و فكر كنند جليقه هاي قبلي داخل كت او مخفي شده است . شعبده باز به آرامي كت خود را در آورده و كنار ميگذارد . در مقابل همه دور تماشاچيان دور ميزند تا همه ببينند هيچ چيز غير عادي ديده نميشود و هيچ جليقه اي هم در پشت او يا داخل كت او مخفي نبوده است . شعبده باز حالا كت خود را پشت و رو به همه نشان ميدهد . در يك ثانيه مقابل خودش ميگيرد و كنار ميزند باز هم براي مرتبه سوم جليقه او عوض ميشود و يك جليقه آبي زيبا بر تن او ديده ميشود .

او حالا كلا كت را كنار ميگذارد . همه در تعجب فرو رفته اند شعبده باز يك پارچه زيبا از روي ميز برداشته و پارچه به رنگ زرد ميباشد . پارچه را در يك ثانيه در مقابل خود حركت ميدهد . خداي من باز هم جليقه شعبده باز تغيير ميكند و به رنگ زرد ظاهر ميشود .

اين جليقه جزو ابزارهاي حرفه اي شعبده بازان به شمار مي آيد و با تكنيك و مهارت بسيار بالائي توسط طراحان حرفه اي شعبده بازي و توسط كمپاني هاي معروف در اين كار ساخته شده است . ظرافت بسيار بالائي دارد و نكنيك بكار رفته در آن به شما اين امكان را ميدهد تا در ثانيه اي جليقه خود را تعويض كنيد .

توضيحات تكميلي :

- بدون نياز به دستيار
- بدون نياز به تمرين سخت
- بدون نياز به نخ يا چسب
- بدون نياز به ابزار خاص
- آماده اجرا بعد از پوشيدن
- سرعت تعويض 1 ثانيه
- داراي تغيير به چهار حالت
- مدل دار با طرح و نقوش زيبا
- جنس و كيفيت بالا و ساتن براق
- داراي دوخت خوب با دور دوزي بالا
- سايز بزرگسال ميباشد

- قيمت خارجي اين محصول : 125 يورو ميباشد
 

تعداد بازدید از این مطلب: 45700
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 28 / 6 / 1391
نظرات
دانلود آموزش 45 درجه خم شويد

 

45 درجه خم شويد
در اين فيلم آموزشي شما يك تكنيك بسيار جديد و پيشرفته را فرا خواهيد گرفت كه بدون نياز به ابزارهاي خاص و پيچيده بتوانيد روي صحنه خود را تا 45 درجه به سطح زمين كاملا خم كنيد . در سالهاي پيشين اولين فردي كه اين بازي زيبا را روي صحنه به نمايش گذاشت هنرمند رقص آمريكائي مايكل جكسون بود كه اين بازي را توسط طراحي يك شعبده باز مشهور در يكي از اجراهاي خودش به نمايش عموم قرار داد .


بعدها اين بازي به مدل هاي مختلف با ابزارهاي مختلف روي صحنه و خيابان توسط شعبده بازان چون تاكاياما و كريس انجل به نمايش در آمد . مدل هاي پيچيده اين بازي با نام هاي پرواز يا معلق شدن به شيوه ماتريكس با قيمت هاي بالائي براي عرضه وجود دارد .



اين بازي بر خلاف تكنيك هاي ذكر شده در بالا فقط بازي خم شدن تا زاويه 45 درجه سطح زمين ميباشد . قيمت اين فيلم آموزشي در سايت هاي خارجي 650 دلار ميباشد .

در اين فيلم به شما آموزش داده ميشود با فراهم كردن يك ابزار كوچك و ظريف كه ساخت آن نيز بسيار ساده هست بتوانيد روي صحنه در مقابل تماشاچيان اين نمايش حيرت انگيز را انجام دهيد .

ساخت وسيله اين بازي بسيار ساده بوده و تمامي نكات داخل فيلم به شما آموزش داده ميشود .

البته جهت اجراي اين بازي نياز به تمرين و انجام عمليات تعادلي حتما نياز ميباشد و بدون تمرين نميشود براحتي آنرا انجام داد .

- آموزش كامل و گام به گام اجرا
- توضيح كامل ساخت وسيله
- كاملا گويا و قابل فهم



تعداد بازدید از این مطلب: 66545
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 28 / 6 / 1391
نظرات
Awesome Card Trick Manipulation
یک اجرای فوق العاده کارت مانیپولیشن با هماهنگی بسیار خوب با موزیک

تعداد بازدید از این مطلب: 29331
برچسب‌ها: Awesome Card Trick Manipulation ,
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 19 / 6 / 1391
نظرات
مجموعه منتال Banachek

k نام مجموعه اي بينظير هست كه در آن اقدام به آموزش بسياري از تكنيك ها و فنون شعبده باز در شاخه هنري منتاليست پرداخته شده است . اين مجموعه بينظير توسط آقاي Banachek يكي از اساتيد اين رشته هنري آموزش داده شده و شما با يادگيري فنون آموزش داده شده داخل آن ميتوانيد دست به انجام كارهاي بزرگي در زمينه منتال بزنيد .

Banachek متولد 30 نوامبر 1960 در Steven Shaw ميباشد . او يك منتاليست آمريكائي ميباشد و تاكنون كتاب هاي فراواني در زمينه منتال و Psychological نوشته و منتشر كرده است . در زمينه ابداع و طراحي هاي كارهاي منتال بسيار خلاق و حرفه اي بوده و توانسته مدارج بالايي در اين زمينه كسب كند .

او متولد كشور انگلستان و بزرگ شده در آفريقاي شمالي و استراليا ميباشد . او از سال 1976 به بعد به آمريكا مهاجرت كرد و ادامه فعاليت و زندگي خود را در آمريكا سپري نمود . او در شروع كار خود اقدام به انجام كارهاي منتال بصورت حرفه اي نمود و با ذهن خلاق خود توانست در بسياري از مجموعه هاي تلوزيوني بدرخشد . از جمله افتخارات او مي توان به مشاوره او به هنرمندان شعبده باز بزرگ دنيا اشاره كرد .


او به هنرمنداني از جمله Penn & Teller, David Blaine, Lance Burton, James Randi و همچنين Criss Angel مشاوره در زمينه اجراي ترفندهاي منتال و ساخت بازي پرداخته است .

اين مجموعه بينظير در چهار بخش 1ساعت 40 دقيقه اي مجزا بطور كامل منتشر شده است كه اگر شما از علاقمندان يادگيري هنر منتاليست بصورت حرفه اي هستيد پيشنهاد ميكنيم حتما اين مجموعه را از سايت شعبده باز تهيه كرده و جزئيات تمام آموزش هاي اين استاد هنر منتاليست در دنيا را فر بگيريد .

شما با يادگيري اين مجموعه ميتوانيد دست به ترفندهاي خاصي بزنيد كه خارج از تصور ذهن تماشاگران هست . او در اين مجموعه:

- انواع ذهن خواني
- خم كردن چنگال
- خواندن ذهن تماشاچي در انتخاب كارت دلخواه
- خواندن ذهن تماشاچي در انتخاب رنگ يا جملات
- خواندن ذهن تماشاچي در حفظ كردن تكه اي از يك كتاب
- بازگو كردن جمله دلخواه تماشاچي
- رسم اشكال تفكر شده در ذهن تماشاچي روي كاغذ
- و صدها بازي ديگر كه متن و توضيحات ما قدرت تفسير و بازگوئي اين اسرار را نداشته و بايد خود شما اين مجموعه را مشاهده كنيد .


توجه : يادگيري آموزش هاي اين مجموعه مخصوصا بخش سوم نياز به تسلط به زبان انگليسي دارد

تعداد بازدید از این مطلب: 17726
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 18 / 6 / 1391
نظرات
آموزش رایگان گره اسرار آميز

خب قطعا همه شما شعبده باز ماهر و چيردست آقاي Tony Clark را مي شناسيد . او در بازيهاي كبوتر مهارت بسيار بالايي داشته و اجراها و آموزش هاي زيادي را ارائه داده است .

در اين فيلم آموزشي آقاي كلارك دست به يك بازي زيبا و ديدني زده كه ميتوانيد آنرا در جشن ها ، عروسي ها ، محافل دوستانه و حتي روي صحنه اجرا كنيد و همه را مات و مبهوت كنيد .

در اين مجموعه زيبا آقاي Tony Clark از دو تماشاچي درخواست مي كند تا به روي صحنه بيايند . سپس يك طناب محكم به آنها داده و ميخواهد تا آنرا چك كنند و از معمولي بودن آن اطمينان حاصل نمايند . تماشاچيان حاضر روي صحنه طناب را چك ميكنند . شعبده باز يك دست خود را آورده و از تماشاچيان ميخواهد تا روي دست او يك گره زده و دست اورا محكم ببندند .

 سپس دست ديگر خود را نيز روي دست ديگر گذاشته و به پشت برده و ميخواهد يك گره ديگر هم روي اين دست بزنند در نتيجه دستان شعبده باز بصورت بسيار محكم با طناب و گره هاي تماشاچيان از پشت كامل بسته ميشود .

گره را به تماشاچيان ميسپارد تا دوباره چك كنند و همه محكم بودن آنرا تائيد ميكنند . شعبده باز كت خود را كه از قبل از تن در آورده و روي زمين افتاده خواهش ميكند تا دو تماشاچي روي صحنه آنرا بلند كرده و مانند پرده بگيرند . ناگهان شعبده باز يكي از دستان خودش را جلو آورده و ميگويد خوب است كمي بالاتر !!!!! همه با تعجب نگاه ميكنند . مگر دست او بسته نبود؟

دوباره شعبده باز پشت به همه كرده و همه خواهند ديد دستان او كامل محكم بسته هست . شعبده باز چندين بار به عناوين مختلف دستان خودش را نشان ميدهد و باز هم دستانش بسته هست . حتي او دستان خود را به جلو آورده اما بازهم بسته هست . در انتها كلا طناب را همانطور گره خورده از دستانش بازكرده و به تماشاچيان ميدهد .

در اين مجموعه زيبا كه هم اكنون توسط بسياري از شعبده بازان دنيا اجرا ميشود يك جايزه هم آقاي Tony Clark براي شما قرار داده است . عبور چاقو از داخل وسط كت تماشاچي بدون آنكه كت سوراخ شود . واقعا جالب و ديدني است

. http://www.shobadebaz.com/shop/pwd_uploads/images/In%20and%20Out%20Rope%20Escape%20by%20Tony%20Clark%20.jpg

- قيمت خارجي اين محصول 23 يورو ميباشد

وضيحات تكميلي :
- قابل اجرا در هر زمان و مكان
- يادگيري نياز به كمي تمرين
- اجرا بسيار متحير كننده و تعجب آور
- مخصوص اجرا در محافل و صحنه

تعداد بازدید از این مطلب: 67317
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 18 / 6 / 1391
نظرات
آموزش پیداکردن کارت انتخابی

تعداد بازدید از این مطلب: 25209
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 18 / 6 / 1391
نظرات
انداختن حلقه آهنی به درون زنجیر همراه با آموزش

تعداد بازدید از این مطلب: 18854
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 14 / 6 / 1391
نظرات
آمزش حل چشم بسته روبیک

.

تعداد بازدید از این مطلب: 21967
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 13 / 6 / 1391
نظرات
آموزش چرخاندن اجسام با نیروی ذهن

بدون هیچ گونه نخ نا مرئی آهن ربا فوت كردن دست زدن و ....

در سایت های دیگر باید 8000 تومان بابت ان پول بپردازید

 

ادامه مطلب برویید

 

تعداد بازدید از این مطلب: 16200
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 13 / 6 / 1391
نظرات
کندن پوست دست وسالم سازی دوباره آن

تعداد بازدید از این مطلب: 5534
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 9 / 6 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با جعبه سیگار

تعداد بازدید از این مطلب: 31613
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 4 / 6 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با طناب

تعداد بازدید از این مطلب: 24092
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 4 / 6 / 1391
نظرات
آموزش شعبده تبدیل کردن دستمال به گل

تعداد بازدید از این مطلب: 5198
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 10 / 5 / 1391
نظرات
آموزش شعبده ظاهر کردن سکه از سطل

تعداد بازدید از این مطلب: 34192
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 10 / 5 / 1391
نظرات
فاش کردن راز بزرگ ذهن خوانی

تعداد بازدید از این مطلب: 10461
برچسب‌ها: ذهن خوانی ,
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 5 / 4 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی Extremely Mental

 

همانطور كه ميدانيد يكي از شاخه هاي پرطرفدار شعبده بازي كه مدتي است در دنيا نيز رونق داشته هنر منتال در رشته شعبده بازي است . قطعا ميدانيد وقتي توسط تكنيكهاي منتال ذهن يك تماشاچي را ميخوانيد چقدر لذت بخش بوده و احساس غرور ميكنيد و همه را در تعجب فرو ميبريد .

اين مجموعه يكي از حرفه اي ترين آموزش هاي رشته منتال ميباشد كه توسط آقاي Boris Pocus از اساتيد رشته منتال در اين رشته آموزش داده شده است . در اين مجموعه كه از آقاي Jay sankey نيز براي تكميل برخي كارها كمك گرفته شده است اقاي Boris Pocus اقدام به آموزش تكنيك هاي خاص و بسيار مشهوري پرداخته كه شما ميتوانيد توسط آنها دست به ذهن خواني هاي بسيار فراتر از آنچه ميپنداريد بزنيد .

اين مجموعه توسط كمپاني پنگوئن مجيك ارائه شده است و طبق گفته هاي اين كمپاني جزو پرفروش ترين محصولاتش نيز بشمار ميرود . قابل ذكر هست مجموعه فوق الذكر بعنوان DVD آموزش سال در رشته منتال نيز شناخته شده است .

  دانلود اين مجموعه بينظير را به شما علاقمند در رشته منتال حتما پيشنهاد ميكنيم

- قيمت خارجي اين محصول : 29.95 دلار آمريكا
- فيلم نسخه نمايشي محصول
 

ادامه مطلب بروید

تعداد بازدید از این مطلب: 10172
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 29 / 3 / 1391
نظرات
تردستی با پارچه (نظر یادتون نره)

تعداد بازدید از این مطلب: 11097
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 2 / 1391
نظرات
شعبده بازی با شصت مصنوعی

تعداد بازدید از این مطلب: 3438
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 2 / 1391
نظرات
درآوردن خرگوش از کلاه

تعداد بازدید از این مطلب: 4476
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 7 / 2 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی لیوان قهوه

تعداد بازدید از این مطلب: 5973
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 6 / 2 / 1391
نظرات
اموزش تولید دود از دست

تعداد بازدید از این مطلب: 3250
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 28 / 1 / 1391
نظرات
اموزش جدا کردن سر از بدن

تعداد بازدید از این مطلب: 4798
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 28 / 1 / 1391
نظرات
شعبده بازی پرواز عصا

تعداد بازدید از این مطلب: 10963
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 27 / 1 / 1391
نظرات
رد کردن دو سیگار از هم

تعداد بازدید از این مطلب: 5227
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 24 / 1 / 1391
نظرات
اموزش شعبده بازی

تعداد بازدید از این مطلب: 8684
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 24 / 1 / 1391
نظرات
شعبده بازی حرفه ای

تعداد بازدید از این مطلب: 2878
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 24 / 1 / 1391
نظرات
آموزش ناپدید کردن تانک

تعداد بازدید از این مطلب: 6631
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 23 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با دستمال

تعداد بازدید از این مطلب: 14045
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 22 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی های کریس انجل
نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 22 / 1 / 1391
نظرات
شعبده قوطی

تعداد بازدید از این مطلب: 2851
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 22 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با اسکناس

تعداد بازدید از این مطلب: 8599
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 13 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با سکه

تعداد بازدید از این مطلب: 15303
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 13 / 1 / 1391
نظرات
آموزش غیب كردن ماشین

تعداد بازدید از این مطلب: 15216
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با سکه

تعداد بازدید از این مطلب: 12844
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 60
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با پارچه
نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی

تعداد بازدید از این مطلب: 9155
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
آموزش غیب کردن سکه

 

در این فیلم یاد می گیرید چه گونه یک سکه را به آسانی غیب کنید و دوباره ظاهر کنید و مورد تعجب و توجه همه بشوید

تعداد بازدید از این مطلب: 16073
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
شعبده بازی با کبریت

 

تعداد بازدید از این مطلب: 12762
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
شعبده بازی با سیگار


تعداد بازدید از این مطلب: 16183
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
آموزش شعبده بازی با سکه و کارت

سلام به تمام دوستان باز هم با مجموعه جدید دیگر آمدم

که آموزش بازی با کارت و سکه وچیزهای دیگه می باشد

که شامل 50 نوع شعبده بازی می باشد

و از کمک های مالی که دوستان می کنند واقعا متشکرم

تعداد بازدید از این مطلب: 4467
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 12 / 1 / 1391
نظرات
آموزش باز کردن خود با دست های بسته

تعداد بازدید از این مطلب: 3000
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 11 / 1 / 1391
نظرات
سایت ذهن خوانی

امروز یک سایت پیدا کردم که خیلی باحال بود ولینکش براتون گزاشتم تا شما هم متحیر بشوید

 

 


 

تعداد بازدید از این مطلب: 33640
برچسب‌ها: آموزش شعبده بازی Alexa Traffic Rank for http://www , nasermagic , blogfa , com/: 7 , 561 , 196www , nasermagic , blogfa , com/ - Translate this page آموزش شعبده بازی - توسط ناصر مجیک و کدخدا - آموزش شعبده بازی , آموزش شعبده بازی استاد کاوه Alexa Traffic Rank for http://www , takchin , com/pages/shobadeh-bazi , html: 211 , 758www , takchin , com/pages/shobadeh-bazi , html - Translate this page 1 CD در اين مجموعه جذاب شما با روشها و حقه هاي شعبده بازي آشنا مي شويد و به راحتي ميتوانيد با شعبده بازيهاي گوناگون اوقات خوشي را با دوستان خود سپري كنيد , , , , هک - شعبده بازی - عکس - نرم افزار - ترفند - سرگرمی - جک Alexa Traffic Rank for http://ezhdeha , blogsky , com/: 1 , 209ezhdeha , blogsky , com/ - Translate this page هک - شعبده بازی - عکس - نرم افزار - ترفند - سرگرمی - جک , , , , , شعبده بازی - هک - نرم افزار - ترفند ویندوز و ریجیستری - جک - عکس - فلش - موبایل - کلیپ , خرید پستی بزرگترین مجموعه ی شعبده بازی | میهن استور Alexa Traffic Rank for http://www , mihanstore , net/product , php?id=25: 43 , 310www , mihanstore , net/product , php?id=25 - Translate this page مجموعه شعبده بازي كريس انجل , ديويد بلين و ديويد كاپرفيلد , , , وقتي در سن ۶ سالگي عمه او يك شعبده بازي با ورق براي او انجام داد مسير زندگي كريس تغيير كرد و از , , , خرید اینترنتی آموزش شعبده بازي توسط استاد كاوه Alexa Traffic Rank for http://www , novinforosh , com/market , aspx?p_id=2365: 97 , 062www , novinforosh , com/market , aspx?p_id=2365 - Translate this page قیمت= 3500 تومان ---آموزش شعبده بازي توسط استاد كاوه 1 CD قابل نمايش در پخش كنندههاي خانگي آموزش شعبده بازی توسط استاد بین المللی تر دستی و شعبده بازی , آموزش شعبده بازی Alexa Traffic Rank for http://shobadebazy , pib , ir/: 37 , 244shobadebazy , pib , ir/ - Translate this page آموزش شعبده بازی - من در این جا میخوام به شما آموزش شعبده بازی بدم , آموزش شعبده بازی Alexa Traffic Rank for http://arzanshobadebazi , blogveb , com/: unavailablearzanshobadebazi , blogveb , com/ - Translate this page اگر می خواهید با وبسایت ما تبادل لینک کنید لینک ما را با نام " آموزش شعبده بازی " قرار دهید و لینک خود را در بخش ارسال لينك قرار دهید تا چنانچه ما را لینک کرده اید به , , , شعبده بازي Alexa Traffic Rank for http://www , shobadebazi2 , tk/: unavailablewww , shobadebazi2 , tk/ - Translate this page ولی فردا براتون 4تا فیلم میذارم 2تا فیلم شعبده بازی 2تا فیلم کمدی به نام هانگور و chang upاگه شد براتون fast 5رو هم میزارم فغلا بایـــــــــــــــــــــــ , ,
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 9 / 1 / 1391
نظرات
آموزشی شعبده بازی با کارت

تردستی یا چشم‌بندی یا شعبده فنّی ست برای نمودن اثری عجیب به حواسّ انسان‌ها به روش خاص. چه مرموز و چه با روش‌های فیزیکی؛ چه بر ذهن اثر گذارد و چه بر چشم و گوش و حواس. یعنی تردست به بیننده چیزی نشان می‌دهد که واقعاً اتّفاق نیفتاده؛ به این هدف که او باور کند.

مجموعه فیلم های آموزشی The Incomparable ROMAINE The MONARCH of MANIPULATO شما را برای تبدیل شدن به یک شعبده باز قهار آماده می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 25065
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 28 / 12 / 1390
نظرات
آموزش شعبده بازی Andi Gladwin

 

سلام بر دوستان این هم یک مجموعه شعبده بازی دیگه تردستی های جالب انجام میدهد 

تعداد بازدید از این مطلب: 23431
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 58
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 28 / 12 / 1390
نظرات
دانلود حقه ی جادویی با استفاده از کارت ها

شعبده حركت Clench
آقاي Calen Morelli باز هم دست به يك بازي زيبا و جالب زده است . در اين بازي او يك شعبده بازي جالب با كارت را به شما ياد ميدهد . در مرتبه اول هر بيننده اي با اين حركت متعجب ميشود زيرا كار زيبا و جالبي ميباشد .

در اين بازي شعبده باز يك دسته كارت را مقابل تماشاچي باز ميكند و از او ميخواهد تا يك كارت انتخاب كند . بعد از انتخاب يك ماژيك به او داده و از او خواهش ميكند تا روي كارت انتخاب شده يك امضا بزند يا اسم خودش را روي آن بنويسد . تماشاچي هم همين كار را انجام ميدهد . سپس دسته كارت را به تماشاچي داده و از او ميخواهد تا كارت خودش را داخل باقي كارتها مخلوط نمايد . تماشاچي هم كارت را با همه كارتها بهم ميريزد و مخلوط ميكند . سپس دسته كارت را به شعبده باز مي دهد .

شعبده باز دسته كارت را چند بار به حالت بادبزن مقابل تماشاچي باز ميكند و تاكيد ميكند خوب نگاه كند كارت او در همين دسته كارت هست . در يكي از اين مرتبه ها با دندان خود ناگهان يك كارت را بيرون ميكشد . اين همان كارت امضاء شده تماشاچي ميباشد .

واقعا باور كردني نيست ولي اين همان كارت هست . چگونه شعبده باز اين كار را انجام داده است؟ اقاي Calen Morelli در اين فيلم آموزش كامل اين بازي را به شما ياد ميدهد .
تعداد بازدید از این مطلب: 12651
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 10 / 12 / 1390
نظرات
دانلود ویدئو آموزشی سحر و جادوگری از Colin McLeod

 

 عکس   دانلود ویدئو آموزشی سحر و جادوگری از Colin McLeod

این ویدئو آموزشی شامل ۳ قسمت است که هر هفته با ۱ قسمت از این مجموعه در خدمت دوستان عزیز خواهیم بود .

این ویدئو برای اولین بار در ایران از طریق وب سایت شعبده باز ارائه می شود.

همه قسمت های این مجموعه در سایت گذاشته شد.

Colin McLeod شما را در این ویدئو کاملا متعجب خواهد کرد.

با حرکاتی که با اشیا مختلف انجام خواهد داد .واقعا شگفت انگیز اند .

در این مجموعه شعبده بازی های مختلفی از جمله بازی با طناب،بازی با صندلی ،بازی با کارت ،بازی با کلمات و… خواهید دید .

تعداد بازدید از این مطلب: 13488
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 118
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 10 / 12 / 1390
نظرات
دانلود مستند ۵۰ شعبده بازی برتر

 

 

 

 

 

سال انتشار: ۲۰۱2

مدت زمان: 3 ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم : 2٫۳ گیگابایت

کیفیت : PkTV XviD

زبان : انگلیسی

 

آموزش شعبده بازی و تردستی

خلاصه : مستندی تلویزیونی از ۵۰ شعبده بازی برتر دنیا که از جمله آن ها می تواند به شعبده بازی با کارت ، شلیک کردن گلوله در دهان ، غیب کردن اشیای مختلف و … اشاره کرد .

تعداد بازدید از این مطلب: 12771
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 3 / 12 / 1390
نظرات
آموزش ۱۳ روش شعبده بازی با کارت

شعبده بازی و یا حقه های ورق یکی از پرطرفداترین ترین چشم بندی های جهان می باشند . برای شما علاقه مندان به چشم بندی های ورق مجموعه ای از ۱۳ روش آسان و برتر جهان را به صورت تصویری آماده کرده ایم که به راحتی می توانید این چشم بندی ها را برای دوستان خود نیز انجام دهید . تاریخ شروع ورق بازی برمی‌گردد به قرن نهم در چین. در آن زمان پول‌های کاغذی چینی دارای چهار شکل مختلف بود و هم‌چنین دارای اعدادی بین ۲ الی ۹ در سه مورد و در یکی اعداد ۱ الی ۹. چنین تصور می‌شود که اولین ورق‌های بازی در واقع همان اسکناس‌های چینی بوده‌است که برای موارد شرط بندی و بازی نیز از آن‌ها استفاده می‌شده‌است. با این همه به نظر می‌رسد که اولین ورق‌های چاپ شده مربوط است به مجموعه دامینوهای چینی که ۲۱ شکل ترکیبات مختلف یک تاس در روی آن‌ها منقوش بوده‌است.

 

آموزش شعبده بازی

تعداد بازدید از این مطلب: 21520
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 3 / 12 / 1390
نظرات
Coin & Money

 

The Raven

اين از جمله بازيهاي شعبده باز معروف دنيا آقاي ديويد بلين است
شعبده باز از تماشاچي مي خواهد كه كف دست خود باز نمايد . سپس شعبده باز يك سكه روي دست او قرار ميدهد . بعد دو دست خود را روي دست تماشاچي حركت ميدهد . ناگهان تماشاچي ميبيند سكه ناپديد شده است و هيچ اثري از آن نيست . شعبده باز حتي مي توانيد با اين وسيله سكه را در روي كف دست خود نيز غيب كند اما اجراي زيباتر آن ناپديد شدن بر روي دست تماشاچي ميباشد .

در انتها شعبده باز دستان خالي خود را به او نشان داده تا همه ببينند كه از سكه هيچ اثري نيست .

- اجرا براي همه سنين
- اجرا براي شعبده بازان سطوح آماتور و حرفه اي
- نياز به كمي تمرين و اجرا
- بدون نياز به همكار
- قابل اجرا به دفعات

تعداد بازدید از این مطلب: 26455
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 133
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 19 / 11 / 1390
نظرات
Sankey's Secret Files

Sankey's Secret Files Sankey's Secret Files

حتما آقاي Jay Sankey را خوب ميشناسيد . او از شعبده بازان معروف و تاكنون آموزش هاي بسياري در اين زمينه منتشر كرده است . در فروشگاه شعبده باز نيز آموزش هاي متعددي از اين شعبده باز منتشر شده است . عموم آموزش هاي او جالب و ديدني بوده و با وسايل حاضر در خانه و آماده كه در هر كجا به آنها دسترسي داريد اجرا ميشود . تهيه وسايل داخل اين آموزش نيز بسيار ساده بوده و د رعين حال بازيهاي آموزش داده شده داخل آن حرفه اي و ديدني هست .

شعبده بازي هاي آموزش داده شده در اين مجموعه را ميتوانيد در جشنها و محافل دوستانه اجرا كرده و در بين تماشاگران يا دوستان خود بدرخشيد . بهتر است تمامي بازيهاي را از قبل در مقابل آينه تمرين كنيد تا بتوانيد مانند آقاي Jay Sankey به مهارت كافي دست يابيد .

- آموزش گام به گام
- يادگيري سريع و روان
- اجرا با وسايل ساده
- شعبده هاي جالب و حيرت انگيز

قیمت خارجی : 13.00 $
  لينك نسخه نمايشي
 


تعداد بازدید از این مطلب: 23003
موضوعات مرتبط: آموزش شعبده بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 113
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26

نویسنده : محمد اربابی
تاریخ : 15 / 11 / 1390
نظرات

تعداد صفحات : 29
درباره ما
به وبسایت من خوش آمدید برای سلامتی امام زمان صلوات
منو اصلی
صفحات
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید